جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 18, 2024
یحیی سنوار - الازهر

حوزه/ پس از اعلام خبر ترور یحیی السنوار رهبر حماس در روز پنجشنبه در شهر رفح در جنوب غزه، الازهر شهادت "شهدای قهرمان مقاومت فلسطین" را تسلیت گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، پس از اعلام خبر ترور یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در روز پنجشنبه در شهر رفح در جنوب غزه، الازهر شهادت "شهدای قهرمان مقاومت فلسطین" را تسلیت گفت.

الازهر شامگاه پنجشنبه در بیانیه‌ای شهادت شهدایی که توسط صهیونیسم جنایتکار قربانی شدند را تسلیت گفت و اشاره کرد: رژیم اسرائیل در سرزمین عربی ما ویرانی و فساد به بار آورد، کشتار، ویرانگری، اشغالگری، تصرف و نابودی را در مقابل چشم و گوش کشورهای بی اراده و بی قدرت و بی تفکر و جامعه بین المللی که در سکوت مانند سکوت مردگان در قبر غوطه ور است، به وجود آورد. ارزش قانون بین المللی با بهای جوهری که با آن نوشته شده است، مساوی نیست.

الازهر تأکید کرد: شهدای مقاومت فلسطین، مبارزان واقعی مقاومت بودند و ترس و وحشت را در دل دشمن انداختند، شهدای مقاومت تروریست نیستند آن‌گونه که دشمن تلاش می‌کند به دروغ و فریبکارانه این را به تصویر بکشد.

الازهر ادامه داد: بلکه شهدای مقاومت، حمایت کردند، مقاومت کردند، به خاک وطنشان چنگ زدند تا اینکه خداوند در دفع توطئه و تجاوز دشمن و دفاع از خاک و مسئله خود و ما، مسئله اعراب و مسلمانان در شرق و غرب زمین، شهادت را نصیبشان کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: الازهر همزمان با عرض تسلیت شهدای مقاومت فلسطین، بر اهمیت افشای دروغ ها و تقلب های ماشین رسانه ای صهیونیستی و تلاش آن برای تحریف نمادهای مقاومت فلسطین در اذهان جوانان ما و فرزندان ما و تعمیم تروریست خواندن آن تاکید می کند.

الازهر تاکید کرد: مقاومت، دفاع از میهن، خاک و مسئله و جان باختن برای آن افتخاری است که مانند هیچ چیز دیگری نیست.

اسرائیل پنجشنبه از ترور یحیی السنوار رهبر حماس در جریان درگیری در شهر رفح خبر داد و مدعی شد که این عملیات او را هدف قرار نداده است، اما نیروها او را "به طور تصادفی" کشف کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha